att jula; verb:

tomtar adventsstjärnor julgran pyssel julklappar apelsiner med nejlikor smörkola gröt rostade sötmandlar sidenband lucialjus julsånger mupparnas jul stearinljus ledig snögubbar ljuslyktor glögg silkespapper familj musik promenad piano julkort tomtar eftertanke kyrkklockor julkrubbor guldpennor glaskulor småtomtar julrim sagor tomtar tomtar tomtar adventskalender glitter stilla natt magi

torsdag 19 september 2013

Panduros julrea

Jag kikar på Panduros julrean och stoppar varukorgen full av saker, för att sedan radera allting. Min ekonomi den här månaden ser inte bra ut och jag måste verkligen hålla i slantarna. Men ändå: åh, vilken fin presentpapperssats! Åh, tänk om jag hade en snöflingeutstasare! Åh, vilka underbara silkespapper/band/små kort.

Jag håller hårt i plånboken, kanske nästa månad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar