att jula; verb:

tomtar adventsstjärnor julgran pyssel julklappar apelsiner med nejlikor smörkola gröt rostade sötmandlar sidenband lucialjus julsånger mupparnas jul stearinljus ledig snögubbar ljuslyktor glögg silkespapper familj musik promenad piano julkort tomtar eftertanke kyrkklockor julkrubbor guldpennor glaskulor småtomtar julrim sagor tomtar tomtar tomtar adventskalender glitter stilla natt magi

torsdag 22 augusti 2013

Snyggaste kristyrpennan

Att dekorera julkakor och muffins är alltid roligt om man har rätt saker. Jag har nu slagit till på en garneringspenna som jag har stora förhoppningar på. Dessutom var den söt. Resultatet återkommer jag med när min penna har dykt upp och jag har hittat något lämpligt att garnera. Var det någon som sade pepparkakscupcakes?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar